Benimde yurtiçinde kargom var. Haftayı geçti müşteri hizmeti bile şubeye ulaşamıyor. Şube kafasına göre mi takılacak böyle diyorum Müşteri hizmeti Evet diyor. Evet mi diyorum şubeye gidip alabilirsiniz diyor. O zaman şubeden alacaksam kargoya ne gerek var? Satıcı mağazasına gider alırım, size niye ihtiyaç duyuyoruz ki o zaman dedim. Hep kaçmaya yer aradı telefonu kapatmak için 😂
Bu paylaşımım arkasından Yurtiçi şubeyi aradım açan olmadı hatta 223 ile bağlanmayı bile deniyorum. Müşteri hizmetini aradım 19 dakikalık görüşme sonunda kapattım, görüşmemizin 6. Dakikasından sonra şube ile görüşeceğini belirtti 19. Dakika oldu halen bir dönüş olmadı kapattım. Gerçekten mağdur edildim, yazıklar olsun.