Benimde yurtiçinde kargom var. Haftayı geçti müşteri hizmeti bile şubeye ulaşamıyor. Şube kafasına göre mi takılacak böyle diyorum Müşteri hizmeti Evet diyor. Evet mi diyorum şubeye gidip alabilirsiniz diyor. O zaman şubeden alacaksam kargoya ne gerek var? Satıcı mağazasına gider alırım, size niye ihtiyaç duyuyoruz ki o zaman dedim. Hep kaçmaya yer aradı telefonu kapatmak için 😂