wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu paylaşımım arkasından Yurtiçi şubeyi aradım açan olmadı hatta 223 ile bağlanmayı bile deniyorum. Müşteri hizmetini aradım 19 dakikalık görüşme sonunda kapattım, görüşmemizin 6. Dakikasından sonra şube ile görüşeceğini belirtti 19. Dakika oldu halen bir dönüş olmadı kapattım. Gerçekten mağdur edildim, yazıklar olsun.
Vallaha ben anlayamıyorum bunlar sorumluluk sahibi olmayan insanlardan mı oluşuyor.