geçen haftaydı galiba,çok yakın zamanda 2 sipariş geçtim n11den.birisi yurt içi digeri aras kargo ile gelecek.gün boyu evdeyiz zaten,biyere çıkamıyoruz diye eve istedim kargoyu,normalde şubeden alırım her zaman.yurt içi ben banyodayken geldi,duydum kapıyı ama çıkıp yetişemedim.geldik bulamadık diye yazı astılar kapıya ve smsde attılar hemen arkasına zaten,gel şubeden al dediler onlara lafım yok,yanlış zamanda geldiler ve alamadım

diger ürün ise aras ile geliyordu,gelmedi.ertesi günde gelmedi.ürün şubede,dagıtımda 2 gündür ama bana gelen giden yok.sonra bi baktım,alıcı ürünü kabul etmedi diye not düşmüşler sisteme.arayan yok,gelen yok,sms atan yok,geldik bulamadık filan diye yazı asan yok.tam hazırlandım neyse 3.gün gidip 2 kargoyuda şubeden alayım dedim tam hazırlandım,çıkıcam evden.bi baktım aras kargo geldi. bende şubeye geliyordum bunu almaya,dün gelmiş bulamamışsınız heralde filan dedim.çalışan baktı baktı,buraya gelmedik biz dün dedi

sisteme öyle girmişsiniz bak,ben kabul etmemişim filan dedim.güldü,dün yetişmedigi için öyle girilmiştir dedi ve gitti.ben evdeb çıktıktan sonra gelse,ertesi gün tekrar şubeye gitmem gerekecekti bide onun için.son anda denk geldide en azından,tekrar gitmek zorunda kalmadım çarşıya.
her firma ile az çok çalıştım bugüne kadar,netten yaparım çünkü genelde alışverişlerimi.ve sonuç olarak şunu gördüm,hiçbi firmanın tüm şubeleri aynı degil.bi şubesi çok güzel iş yapıyor,digeri insanı katil eder.bizim burada yurt içi,olmadı mng ile alacaksın.digerlerinin sokagından geçmiyorum mecbur kalmazsam