• 14-05-2020, 22:15:56
    #19
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tl den
    Ben
    Bunun yasaklanmasını istiyorum
    Kanayan yara gerçekten. Bir domainin kaydı 70-100 ₺ iken, 1 ₺ başlangıç fiyatı, satıcıların birbirlerini ezmesinden, fiyatları düşürmesinden başka bir şey değil. Elbette her domain 1k etmez ancak gerçek alıcı da zaten beğendiği domaine 1 ₺ teklif etmemeli, etmez de. .Piyasa günden güne bitiyor, maliyetin yarısına satışlar neredeyse %90’dır ve r10’da bundan yakınanların sayısı hiç de az değil...
    Not: Ben de yaptım. Yapmak istemiyorum...
  • 14-05-2020, 22:30:16
    #20
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyfimizden değil, mecburiyetten

    Yasak olsaydi koyamazdim

    Yanlış anlamayın ama bu cevabınız olmamış. Çünkü birey önce kendinden çeki düzene başlamalı sonra etrafını şekillendirmeli eğer kendin yapmadığını başkasına yaptırmaya çalışırsan gülerler. Sana naçizane tavsiyem önce imzanı düzelt sonra konuya odaklan evet güzel konu açmışsın tebrik ediyorum ama bu imza yakışmadı bu konu altına.Bunu sadece sizin içinde demiyorum forum içinde genel olarak bir düzensizlik var sanki.

    Konuya gelecek olursak ben ticaret konuları için atılan özel mesajlarda genelde bunlar çakallık yapanlar oluyor fiyatı öğrendikten sonra karşılık vermiyorlar. Benim tavsiyem bu insanlar eksi ticaret verilmesinin önünün açılması. Sırf piyasayı sorgulamak için açılan konular var. Her şeyden önce bu bir terbiyesizliktir cevap vermemezlik yasaklanmalı diğer türlü spamlanmış oluyoruz.
  • 14-05-2020, 22:33:52
    #21
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yanlış anlamayın ama bu cevabınız olmamış. Çünkü birey önce kendinden çeki düzene başlamalı sonra etrafını şekillendirmeli eğer kendin yapmadığını başkasına yaptırmaya çalışırsan gülerler. Sana naçizane tavsiyem önce imzanı düzelt sonra konuya odaklan evet güzel konu açmışsın tebrik ediyorum ama bu imza yakışmadı bu konu altına.Bunu sadece sizin içinde demiyorum forum içinde genel olarak bir düzensizlik var sanki.

    Konuya gelecek olursak ben ticaret konuları için atılan özel mesajlarda genelde bunlar çakallık yapanlar oluyor fiyatı öğrendikten sonra karşılık vermiyorlar. Benim tavsiyem bu insanlar eksi ticaret verilmesinin önünün açılması. Sırf piyasayı sorgulamak için açılan konular var. Her şeyden önce bu bir terbiyesizliktir cevap vermemezlik yasaklanmalı diğer türlü spamlanmış oluyoruz.
    Ben bundan memnun değilim ki
    Mecburiyetten
    Bunun için böyle bir konu açtım
    Yani ben mecburiyetten 1 tl yazmak istemiyorum.
  • 14-05-2020, 22:36:11
    #22


    Şu görselde ki olay yasaklanmalı bu kişiden şikayetçi değilim çünkü umrumda değil ama yaptıkları terbiyesizlikten öte değil.
  • 14-05-2020, 22:39:11
    #23
    dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanayan yara gerçekten. Bir domainin kaydı 70-100 ₺ iken, 1 ₺ başlangıç fiyatı, satıcıların birbirlerini ezmesinden, fiyatları düşürmesinden başka bir şey değil. Elbette her domain 1k etmez ancak gerçek alıcı da zaten beğendiği domaine 1 ₺ teklif etmemeli, etmez de. .Piyasa günden güne bitiyor, maliyetin yarısına satışlar neredeyse %90’dır ve r10’da bundan yakınanların sayısı hiç de az değil...
    Not: Ben de yaptım. Yapmak istemiyorum...
    O kadar saçma domain regleyen kişiler var ki, herhangi bir kişi 40-50 TL ye domain reglese bile bunu 300-400 den aşağı etmeyeceği kanaatinde. Üzerine düşülmeyen domain reg parasıdır - yaşlı değilse ya da jenerik değil ise, üzerinde durmuyorsa bir kişi o domain reg parası eder en fazla.

    İnsanlar 3-6 TL ye domain alıp yüksek meblağ karşılığında satmak istiyor, forum içerisinde birçok kişi bu akıma dahil oldu. Olan olsun fakat açık artırma bölümü çok fazla konu açılan bir bölüm oldu.

    Hakkınızda hayırlısı.
    @serdar42m; hayatında başarılar hocam.
  • 14-05-2020, 22:45:54
    #24
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar saçma domain regleyen kişiler var ki, herhangi bir kişi 40-50 TL ye domain reglese bile bunu 300-400 den aşağı etmeyeceği kanaatinde. Üzerine düşülmeyen domain reg parasıdır - yaşlı değilse ya da jenerik değil ise, üzerinde durmuyorsa bir kişi o domain reg parası eder en fazla.

    İnsanlar 3-6 TL ye domain alıp yüksek meblağ karşılığında satmak istiyor, forum içerisinde birçok kişi bu akıma dahil oldu. Olan olsun fakat açık artırma bölümü çok fazla konu açılan bir bölüm oldu.

    Hakkınızda hayırlısı.
    @serdar42m; hayatında başarılar hocam.
    Hocam konuyu anlayamamışsınız.
    Ben domaini 300 e satamıyorum diye değil açmadım konuyu, mecburiyetten Basliga 1 tl koymak istemiyorum. Ayrıca diğer forum üyeleride kendi istemediklerini yazıyorlar konuya
  • 14-05-2020, 22:48:44
    #25
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar saçma domain regleyen kişiler var ki, herhangi bir kişi 40-50 TL ye domain reglese bile bunu 300-400 den aşağı etmeyeceği kanaatinde. Üzerine düşülmeyen domain reg parasıdır - yaşlı değilse ya da jenerik değil ise, üzerinde durmuyorsa bir kişi o domain reg parası eder en fazla.

    İnsanlar 3-6 TL ye domain alıp yüksek meblağ karşılığında satmak istiyor, forum içerisinde birçok kişi bu akıma dahil oldu. Olan olsun fakat açık artırma bölümü çok fazla konu açılan bir bölüm oldu.
    Hocam belki dediğiniz gibi en fazla reg parası edecek domainler vardır doğrudur. Lakin 1 ₺ den başlayan ihale en baba domain için söylüyorum 200-250 ₺ arasında satılıyor. O da çok nadir. Geneli 30-40 ₺ arasında sonuçlanıyor. Son teklif +24 saatten ihaleye çıksak 2-3 gün sonucunda elde var 0. Bu yine iyi bir de ihalenin kaldığı ‘adam’ almazsa tamamen vakit kaybı. Bu akılcı bir politika değil. Üretici de tüketici de kendisini korumalı. Adam reglesin domaini almak isteyen yorum olarak kaç ₺ den almak istiyorsa bırakalım yazsın. 1 ₺ den başlayıp 1000 ₺ den satmayı mı umuyoruz? Benim anlatmak istediğim bu.
  • 14-05-2020, 23:07:16
    #26
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyu anlayamamışsınız.
    Ben domaini 300 e satamıyorum diye değil açmadım konuyu, mecburiyetten Basliga 1 tl koymak istemiyorum. Ayrıca diğer forum üyeleride kendi istemediklerini yazıyorlar konuya
    Ben size karşı birşey söylemedim hocam zaten öyle bir.mesajim yok.
    dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki dediğiniz gibi en fazla reg parası edecek domainler vardır doğrudur. Lakin 1 ₺ den başlayan ihale en baba domain için söylüyorum 200-250 ₺ arasında satılıyor. O da çok nadir. Geneli 30-40 ₺ arasında sonuçlanıyor. Son teklif +24 saatten ihaleye çıksak 2-3 gün sonucunda elde var 0. Bu yine iyi bir de ihalenin kaldığı ‘adam’ almazsa tamamen vakit kaybı. Bu akılcı bir politika değil. Üretici de tüketici de kendisini korumalı. Adam reglesin domaini almak isteyen yorum olarak kaç ₺ den almak istiyorsa bırakalım yazsın. 1 ₺ den başlayıp 1000 ₺ den satmayı mı umuyoruz? Benim anlatmak istediğim bu.
    Hakkınızda hayırlısı
    Kişisel - şahıs olarak yazmamıştım mesajı genelleme olarak yazdım.
    İyi forumlar
  • 15-05-2020, 02:05:15
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "X.XXX.XXX$ değerinde domain 1 tl"

    "Muhteşem projelik jenerik domain" (Konuya bakıyorsun domain "internetten720phdfilmdiziizle.com" şeklinde)