Yanlış anlamayın ama bu cevabınız olmamış. Çünkü birey önce kendinden çeki düzene başlamalı sonra etrafını şekillendirmeli eğer kendin yapmadığını başkasına yaptırmaya çalışırsan gülerler. Sana naçizane tavsiyem önce imzanı düzelt sonra konuya odaklan evet güzel konu açmışsın tebrik ediyorum ama bu imza yakışmadı bu konu altına.Bunu sadece sizin içinde demiyorum forum içinde genel olarak bir düzensizlik var sanki.
Konuya gelecek olursak ben ticaret konuları için atılan özel mesajlarda genelde bunlar çakallık yapanlar oluyor fiyatı öğrendikten sonra karşılık vermiyorlar. Benim tavsiyem bu insanlar eksi ticaret verilmesinin önünün açılması. Sırf piyasayı sorgulamak için açılan konular var. Her şeyden önce bu bir terbiyesizliktir cevap vermemezlik yasaklanmalı diğer türlü spamlanmış oluyoruz.
Ben bundan memnun değilim ki
Mecburiyetten
Bunun için böyle bir konu açtım
Yani ben mecburiyetten 1 tl yazmak istemiyorum.