• 15-05-2020, 16:08:54
    #37
    25 tl kazanmak için, ref sistemiyle üye olunan sitelerin reklamını yapılmasının yasaklanması taraftarıyım.
    Belki referans sistemiyle kazanacağınız parayı bile çekemeyeceğiniz sitelere, insanları emeksiz para kazancı ümidiyle kimlik bilgilerini dağıtmaya teşvik ediyorsunuz.
  • 15-05-2020, 16:36:25
    #38
    PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse hiçbir şeye mecbur değil hocam, geçelim bu ayakları. Siz de çok iyi biliyorsunuz bunun bir pazarlama taktiği olduğunu.
    Ayrıca forum sizi zorlamıyor, satamıyorsanız zarar ediyorsanız almayın da satmayın da.



    5000 dolar değeri kim biçiyor hocam anlat biraz. Bu dediklerinizin hepsi pazarlama taktiği, geçelim bunları artık çocuk yok. Daha önce bu 5bin dolarlık alan adına 4 - 4,5k dolar civarlarında teklifler aldınız mı? Eğer evet ise tamam bu alan adına 5k dolar değer biçebilirsin. Ama öyle godaddy natro değer belirleme vs. boş bu işler kasma bu kadar.

    Ha yok ille de benim alan adım 5k dolar ediyor diyorsan R10'dan kafanı çıkarmayı dene. Sedo var, GoDaddy var daha birçok yabancı pazarlama platformlar mevcut açıl hacım oralara da domainin 11 TL'ye satılmasın burada.
    Konuyu şahsi olarak açmadığını idrak edememişsiniz. Ben genele yönelik fikirde bulundum. Benim burdaki asıl amacım kalitenin yükselmesi idi. Adam 12 yaşındaki domaini 1 tl den satışa sunuyorsa bende dahil başkaları ne yapabilirki , tabiki mecburiyetten bizde 1 den başlatıyoruz. Ayrica Teklif usulünden guzel paralarda alıyorum, zorlayan bisey yok yani

    Ben Turkiye'nin En büyük Webmaster forumunda bütün Ticaret kategorilerinde 1 tl den Başlığının Yasak olmasını istiyorum.
  • 15-05-2020, 17:35:08
    #39
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu şahsi olarak açmadığını idrak edememişsiniz. Ben genele yönelik fikirde bulundum. Benim burdaki asıl amacım kalitenin yükselmesi idi. Adam 12 yaşındaki domaini 1 tl den satışa sunuyorsa bende dahil başkaları ne yapabilirki , tabiki mecburiyetten bizde 1 den başlatıyoruz. Ayrica Teklif usulünden guzel paralarda alıyorum, zorlayan bisey yok yani

    Ben Turkiye'nin En büyük Webmaster forumunda bütün Ticaret kategorilerinde 1 tl den Başlığının Yasak olmasını istiyorum.
    Bu konuyu açtığınız zaman imzanızda 1 TL'den diye başlayan bir konunuz bulunuyordu ben de size diyorum ki kimse 1 TL'den diye konu açmak zorunda DEĞİL. Domain kayıt edip satamıyorsanız ALMAYIN, alıp 1 TL'ye konu açıyorsanız da şikayetçi OLMAYIN durum bu kadar basit.

    Ticarette öyle bir şeye engel koyamazsın. O zaman AVM lerde bulunan 12,99 u da kaldıralım? bunların hepsi pazarlama taktiğidir. 1 TL'den konuyu açarsın eğer elindeki domain çöp değil ise çok iyi fiyata gider zaten.
  • 15-05-2020, 17:47:56
    #40
    Bir konu açılıyor ve herkes konu altında konuşması gereken şeyler(Fiyat hariç) yerine şu şekilde tonlarca mesaj görüyoruz

    "PM alabilirmiyim lutfen "

    Sizce de abartı olmuyor mu artık? Örnek:

    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi...a-taktigi.html
  • 15-05-2020, 17:54:48
    #41
    PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu açtığınız zaman imzanızda 1 TL'den diye başlayan bir konunuz bulunuyordu ben de size diyorum ki kimse 1 TL'den diye konu açmak zorunda DEĞİL. Domain kayıt edip satamıyorsanız ALMAYIN, alıp 1 TL'ye konu açıyorsanız da şikayetçi OLMAYIN durum bu kadar basit.

    Ticarette öyle bir şeye engel koyamazsın. O zaman AVM lerde bulunan 12,99 u da kaldıralım? bunların hepsi pazarlama taktiğidir. 1 TL'den konuyu açarsın eğer elindeki domain çöp değil ise çok iyi fiyata gider zaten.
    Ben Genel için diyorum sen hala bana diyorsun

    Burda bir çok kişi biliyorum bu 1 tl olayından rahatsız , bu sadece domain kategorisi için değil bütün kategoriler için geçerli , bir fikriniz varsa genel e beyan edin . Mesajımıda alıntılamanıza gerek yok Olayı tamamen bana bağladınız 🙂
  • 15-05-2020, 18:01:04
    #42
    Ee beyan ediyorum zaten Ticaret olan yerde bunu engelleyemezsin, uygun değil.
    Genel değil abi yok öyle bir şey konuyu açan sensin, konuyu açtığı halde imzasında yasak olmasını istediği başlığı bulunduran da sensin, kime diyeceğim başka.

    Benim bir sorunum yok, bu tarz başlıklardan sıkıntı olan moderatöre sor kısmına gidebilir. Yönetim en doğru kararı verecektir. Hadi selametle.
  • 15-05-2020, 18:03:24
    #43
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tl den
    Ben
    Böyle Konu başlığının yasaklanmasını istiyorum
    Bunun neresinde domain kelimesi geçiyor?

    Selametle



    necatihaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Sizin postun altına 1 TL'den reklam verilmiş bakın )))
    Yasak olsaydı koyamazdım demi
  • 15-05-2020, 21:43:45
    #44
    Şu turk.net konularindan da bıktık tek baslik altında olsa artik.
  • 17-05-2020, 14:27:36
    #45
    Üyeliği durduruldu
    doğum günü, evlilik, boşanma, üreme vs türü tamamen bireysel ve toplum genelini zerre kadar ilgilendirmeyen özel konular.
    bu başlıklar sabit olsun, mes. üreme başlığı, her gün milyonlarca insanın yaptığı bu sıradan doğa olayını gerçekleştiren üyeler büyük ve istisnai bir başarıymış gibi ayrı başlık açmak yerine bu başlığa yazsın, ben de üredim diye. bir insan çocuğunun doğduğunu neden bir forumda duyurma ihtiyacı hisseder, anlamam mümkün değil zaten ama ayrı bir başlık açıp kahramanlık yapmış gibi duyurmak iyice tuhaf geliyor bana.