PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse hiçbir şeye mecbur değil hocam, geçelim bu ayakları. Siz de çok iyi biliyorsunuz bunun bir pazarlama taktiği olduğunu.
Ayrıca forum sizi zorlamıyor, satamıyorsanız zarar ediyorsanız almayın da satmayın da.



5000 dolar değeri kim biçiyor hocam anlat biraz. Bu dediklerinizin hepsi pazarlama taktiği, geçelim bunları artık çocuk yok. Daha önce bu 5bin dolarlık alan adına 4 - 4,5k dolar civarlarında teklifler aldınız mı? Eğer evet ise tamam bu alan adına 5k dolar değer biçebilirsin. Ama öyle godaddy natro değer belirleme vs. boş bu işler kasma bu kadar.

Ha yok ille de benim alan adım 5k dolar ediyor diyorsan R10'dan kafanı çıkarmayı dene. Sedo var, GoDaddy var daha birçok yabancı pazarlama platformlar mevcut açıl hacım oralara da domainin 11 TL'ye satılmasın burada.
Konuyu şahsi olarak açmadığını idrak edememişsiniz. Ben genele yönelik fikirde bulundum. Benim burdaki asıl amacım kalitenin yükselmesi idi. Adam 12 yaşındaki domaini 1 tl den satışa sunuyorsa bende dahil başkaları ne yapabilirki , tabiki mecburiyetten bizde 1 den başlatıyoruz. Ayrica Teklif usulünden guzel paralarda alıyorum, zorlayan bisey yok yani

Ben Turkiye'nin En büyük Webmaster forumunda bütün Ticaret kategorilerinde 1 tl den Başlığının Yasak olmasını istiyorum.