serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu şahsi olarak açmadığını idrak edememişsiniz. Ben genele yönelik fikirde bulundum. Benim burdaki asıl amacım kalitenin yükselmesi idi. Adam 12 yaşındaki domaini 1 tl den satışa sunuyorsa bende dahil başkaları ne yapabilirki , tabiki mecburiyetten bizde 1 den başlatıyoruz. Ayrica Teklif usulünden guzel paralarda alıyorum, zorlayan bisey yok yani

Ben Turkiye'nin En büyük Webmaster forumunda bütün Ticaret kategorilerinde 1 tl den Başlığının Yasak olmasını istiyorum.
Bu konuyu açtığınız zaman imzanızda 1 TL'den diye başlayan bir konunuz bulunuyordu ben de size diyorum ki kimse 1 TL'den diye konu açmak zorunda DEĞİL. Domain kayıt edip satamıyorsanız ALMAYIN, alıp 1 TL'ye konu açıyorsanız da şikayetçi OLMAYIN durum bu kadar basit.

Ticarette öyle bir şeye engel koyamazsın. O zaman AVM lerde bulunan 12,99 u da kaldıralım? bunların hepsi pazarlama taktiğidir. 1 TL'den konuyu açarsın eğer elindeki domain çöp değil ise çok iyi fiyata gider zaten.