doğum günü, evlilik, boşanma, üreme vs türü tamamen bireysel ve toplum genelini zerre kadar ilgilendirmeyen özel konular.
bu başlıklar sabit olsun, mes. üreme başlığı, her gün milyonlarca insanın yaptığı bu sıradan doğa olayını gerçekleştiren üyeler büyük ve istisnai bir başarıymış gibi ayrı başlık açmak yerine bu başlığa yazsın, ben de üredim diye. bir insan çocuğunun doğduğunu neden bir forumda duyurma ihtiyacı hisseder, anlamam mümkün değil zaten ama ayrı bir başlık açıp kahramanlık yapmış gibi duyurmak iyice tuhaf geliyor bana.