PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuyu açtığınız zaman imzanızda 1 TL'den diye başlayan bir konunuz bulunuyordu ben de size diyorum ki kimse 1 TL'den diye konu açmak zorunda DEĞİL. Domain kayıt edip satamıyorsanız ALMAYIN, alıp 1 TL'ye konu açıyorsanız da şikayetçi OLMAYIN durum bu kadar basit.

Ticarette öyle bir şeye engel koyamazsın. O zaman AVM lerde bulunan 12,99 u da kaldıralım? bunların hepsi pazarlama taktiğidir. 1 TL'den konuyu açarsın eğer elindeki domain çöp değil ise çok iyi fiyata gider zaten.
Ben Genel için diyorum sen hala bana diyorsun

Burda bir çok kişi biliyorum bu 1 tl olayından rahatsız , bu sadece domain kategorisi için değil bütün kategoriler için geçerli , bir fikriniz varsa genel e beyan edin . Mesajımıda alıntılamanıza gerek yok Olayı tamamen bana bağladınız 🙂