Bir konu açılıyor ve herkes konu altında konuşması gereken şeyler(Fiyat hariç) yerine şu şekilde tonlarca mesaj görüyoruz

"PM alabilirmiyim lutfen "

Sizce de abartı olmuyor mu artık? Örnek:

https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi...a-taktigi.html