serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tl den
Ben
Bunun yasaklanmasını istiyorum
Kanayan yara gerçekten. Bir domainin kaydı 70-100 ₺ iken, 1 ₺ başlangıç fiyatı, satıcıların birbirlerini ezmesinden, fiyatları düşürmesinden başka bir şey değil. Elbette her domain 1k etmez ancak gerçek alıcı da zaten beğendiği domaine 1 ₺ teklif etmemeli, etmez de. .Piyasa günden güne bitiyor, maliyetin yarısına satışlar neredeyse %90’dır ve r10’da bundan yakınanların sayısı hiç de az değil...
Not: Ben de yaptım. Yapmak istemiyorum...