O kadar saçma domain regleyen kişiler var ki, herhangi bir kişi 40-50 TL ye domain reglese bile bunu 300-400 den aşağı etmeyeceği kanaatinde. Üzerine düşülmeyen domain reg parasıdır - yaşlı değilse ya da jenerik değil ise, üzerinde durmuyorsa bir kişi o domain reg parası eder en fazla.
İnsanlar 3-6 TL ye domain alıp yüksek meblağ karşılığında satmak istiyor, forum içerisinde birçok kişi bu akıma dahil oldu. Olan olsun fakat açık artırma bölümü çok fazla konu açılan bir bölüm oldu.
Hakkınızda hayırlısı.
@serdar42m; hayatında başarılar hocam.
Hocam konuyu anlayamamışsınız.
Ben domaini 300 e satamıyorum diye değil açmadım konuyu, mecburiyetten Basliga 1 tl koymak istemiyorum. Ayrıca diğer forum üyeleride kendi istemediklerini yazıyorlar konuya