dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanayan yara gerçekten. Bir domainin kaydı 70-100 ₺ iken, 1 ₺ başlangıç fiyatı, satıcıların birbirlerini ezmesinden, fiyatları düşürmesinden başka bir şey değil. Elbette her domain 1k etmez ancak gerçek alıcı da zaten beğendiği domaine 1 ₺ teklif etmemeli, etmez de. .Piyasa günden güne bitiyor, maliyetin yarısına satışlar neredeyse %90’dır ve r10’da bundan yakınanların sayısı hiç de az değil...
Not: Ben de yaptım. Yapmak istemiyorum...
O kadar saçma domain regleyen kişiler var ki, herhangi bir kişi 40-50 TL ye domain reglese bile bunu 300-400 den aşağı etmeyeceği kanaatinde. Üzerine düşülmeyen domain reg parasıdır - yaşlı değilse ya da jenerik değil ise, üzerinde durmuyorsa bir kişi o domain reg parası eder en fazla.

İnsanlar 3-6 TL ye domain alıp yüksek meblağ karşılığında satmak istiyor, forum içerisinde birçok kişi bu akıma dahil oldu. Olan olsun fakat açık artırma bölümü çok fazla konu açılan bir bölüm oldu.

Hakkınızda hayırlısı.
@serdar42m; hayatında başarılar hocam.