Hocam konuyu anlayamamışsınız.
Ben domaini 300 e satamıyorum diye değil açmadım konuyu, mecburiyetten Basliga 1 tl koymak istemiyorum. Ayrıca diğer forum üyeleride kendi istemediklerini yazıyorlar konuya
Ben size karşı birşey söylemedim hocam zaten öyle bir.mesajim yok.
Hocam belki dediğiniz gibi en fazla reg parası edecek domainler vardır doğrudur. Lakin 1 ₺ den başlayan ihale en baba domain için söylüyorum 200-250 ₺ arasında satılıyor. O da çok nadir. Geneli 30-40 ₺ arasında sonuçlanıyor. Son teklif +24 saatten ihaleye çıksak 2-3 gün sonucunda elde var 0. Bu yine iyi bir de ihalenin kaldığı adam almazsa tamamen vakit kaybı. Bu akılcı bir politika değil. Üretici de tüketici de kendisini korumalı. Adam reglesin domaini almak isteyen yorum olarak kaç ₺ den almak istiyorsa bırakalım yazsın. 1 ₺ den başlayıp 1000 ₺ den satmayı mı umuyoruz? Benim anlatmak istediğim bu.
Hakkınızda hayırlısı
Kişisel - şahıs olarak yazmamıştım mesajı genelleme olarak yazdım.
İyi forumlar