chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar saçma domain regleyen kişiler var ki, herhangi bir kişi 40-50 TL ye domain reglese bile bunu 300-400 den aşağı etmeyeceği kanaatinde. Üzerine düşülmeyen domain reg parasıdır - yaşlı değilse ya da jenerik değil ise, üzerinde durmuyorsa bir kişi o domain reg parası eder en fazla.

İnsanlar 3-6 TL ye domain alıp yüksek meblağ karşılığında satmak istiyor, forum içerisinde birçok kişi bu akıma dahil oldu. Olan olsun fakat açık artırma bölümü çok fazla konu açılan bir bölüm oldu.
Hocam belki dediğiniz gibi en fazla reg parası edecek domainler vardır doğrudur. Lakin 1 ₺ den başlayan ihale en baba domain için söylüyorum 200-250 ₺ arasında satılıyor. O da çok nadir. Geneli 30-40 ₺ arasında sonuçlanıyor. Son teklif +24 saatten ihaleye çıksak 2-3 gün sonucunda elde var 0. Bu yine iyi bir de ihalenin kaldığı ‘adam’ almazsa tamamen vakit kaybı. Bu akılcı bir politika değil. Üretici de tüketici de kendisini korumalı. Adam reglesin domaini almak isteyen yorum olarak kaç ₺ den almak istiyorsa bırakalım yazsın. 1 ₺ den başlayıp 1000 ₺ den satmayı mı umuyoruz? Benim anlatmak istediğim bu.