• 14-09-2008, 16:51:29
    #10
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavyesi ile alakalı degil çünkü bazı yerlerde "ş" yide kullanmış ş yerine "s" yide kullanmış. Başka neyle ilgili demiştin?
    Arkadaş c/p yapmış olabilir mi? ilk 2 satır harici
  • 14-09-2008, 17:02:48
    #11
    Gerçekten Türkçe çok fazla kirtletiliyor artık. MSN'de çabuk yazmak falan filan hikaye. Hızlı yazan her türlü yazar. İnsanlar artık Türkçe'yi katleden kısaltmaları ve "yha" benzeri saçmalıkları benimsemeye başladı. Acilen bunun önüne geçilmeli.
  • 14-09-2008, 17:05:51
    #12
    nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten Türkçe çok fazla kirtletiliyor artık. MSN'de çabuk yazmak falan filan hikaye. Hızlı yazan her türlü yazar. İnsanlar artık Türkçe'yi katleden kısaltmaları ve "yha" benzeri saçmalıkları benimsemeye başladı. Acilen bunun önüne geçilmeli.
    hikaye diyorsunda. tamam bu yha saçmalığı doğru. Ancak s.a. yada slm, nbr kullanamyan var mıdır. Yada sen arkadaşlarına; s.a. yerine selamun aleykum yazar mısın?
  • 14-09-2008, 17:06:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Benim kızdığım ş ye sh, v ye w yazmaları. Hızlı yazıyorum diyorlar sonrada. Aynı harf. Aynı Harf Sayısı.
  • 14-09-2008, 17:08:11
    #14
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kızdığım ş ye sh, v ye w yazmaları. Hızlı yazıyorum diyorlar sonrada. Aynı harf. Aynı Harf Sayısı.
    aaa bak bu v harfi yerine w yi bende kullanırım sebebini sende çok iyi biliyorsun!
  • 14-09-2008, 17:08:44
    #15
    Alıntı
    ... -rep
    çok teşekkürler devamını bekleriz
  • 14-09-2008, 17:11:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    r1011 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aaa bak bu v harfi yerine w yi bende kullanırım sebebini sende çok iyi biliyorsun!
    Sebebi Nedir?
  • 14-09-2008, 17:13:38
    #17
    W harfi her zaman elinin altındadır da ondan. V harifinin kullanılmasının zor olduğunu biliyorsun. Biraz araştırma yaparsan q klavyenin mantığıda odur. En çok kullanılan harflerin birbirinden uzak yerleştirilmesi, buda kişisel çözümlere yol açıyor.
  • 14-09-2008, 17:18:40
    #18
    Alıntı
    ya yerine yha yazınca hızlı mı yazılıyor? -rep
    İşte bunu verenin bazı problemleri var. Bu gibi tartışmalar için konu açılmıştır. Madem cevap istiyorsun adam ol nickini yaz. Ben yha'yı savunmuyorum işte biraz beyin açısından kendini geliştirsen bunu kafan alır. Ben sadece nbr, slm ve s.a. gibi kısaltmaları savunuyor ve sadece msn yani internet sohbet ortamlarında kullanılmasını yeğliyorum.

    Sen bunuda anlamazsın ama neyse kafana göre takıl. Eğlen millete -rep dağıtarak. Senin eğlencen benim de eğlencem merak etme