Alıntı
ya yerine yha yazınca hızlı mı yazılıyor? -rep
İşte bunu verenin bazı problemleri var. Bu gibi tartışmalar için konu açılmıştır. Madem cevap istiyorsun adam ol nickini yaz. Ben yha'yı savunmuyorum işte biraz beyin açısından kendini geliştirsen bunu kafan alır. Ben sadece nbr, slm ve s.a. gibi kısaltmaları savunuyor ve sadece msn yani internet sohbet ortamlarında kullanılmasını yeğliyorum.

Sen bunuda anlamazsın ama neyse kafana göre takıl. Eğlen millete -rep dağıtarak. Senin eğlencen benim de eğlencem merak etme