Her sey, bizi birbirimize kenetleyen en güçlü bag olan Türkçe için!
Dilimize sahip çikalim. Aramizda Türkilizce degil , Türkçe konusalim.
Bir yandan ilerlerken, bir yandan tökezliyoruz. Bilgisayar çagi ve internet kullanimi kisacasi "chat dili, msn dili" dedigimiz düsman, dilimizi mahvetmekte.
"q, w, x, sh" bizim alfabemizin harfleri degildir ve bizim alfabemizdeki harflerin yerine asla ve asla geçemez ama maalesef ki bu harfler güzel Türkçe'mize girmis durumda.
"eidir, sn, gidiom, güsel, jnm, asqm, mucx, eet, ewt, taam, annadim, ok" gibi kelimeler asiri kullanilmaktadir.
Güzel Türkçe'mize Sahip Çikalim. Türkçe Konusalim Türkilizce Degil..!
Güzel Türkçemiz Bozulmak Üzere..
24
●1.243
- 14-09-2008, 09:55:19Üyeliği durduruldu
- 14-09-2008, 13:20:42ben 3 - 4 yıldır söylüyorum bunu

msnde yha şee şii efet qaLem tarzı salakca yazanlara türkçe biliyormusun türkçe konuşalım demem yetiyor
- 14-09-2008, 13:31:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Peki sen bunları yazarken Türkçe'ne hiç dikkat ettinmi?bilisimlabs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2008, 15:27:36Ne alakası var ? Adamın klavyesi veya başka birşeyle ilgilidir.TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2008, 16:20:22Klavyesi ile alakalı degil çünkü bazı yerlerde "ş" yide kullanmış ş yerine "s" yide kullanmış. Başka neyle ilgili demiştin?Seza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
