• 14-09-2008, 09:55:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Her sey, bizi birbirimize kenetleyen en güçlü bag olan Türkçe için!

    Dilimize sahip çikalim. Aramizda Türkilizce degil , Türkçe konusalim.

    Bir yandan ilerlerken, bir yandan tökezliyoruz. Bilgisayar çagi ve internet kullanimi kisacasi "chat dili, msn dili" dedigimiz düsman, dilimizi mahvetmekte.

    "q, w, x, sh" bizim alfabemizin harfleri degildir ve bizim alfabemizdeki harflerin yerine asla ve asla geçemez ama maalesef ki bu harfler güzel Türkçe'mize girmis durumda.

    "eidir, sn, gidiom, güsel, jnm, asqm, mucx, eet, ewt, taam, annadim, ok" gibi kelimeler asiri kullanilmaktadir.

    Güzel Türkçe'mize Sahip Çikalim. Türkçe Konusalim Türkilizce Degil..!
  • 14-09-2008, 13:20:42
    #2
    ben 3 - 4 yıldır söylüyorum bunu

    msnde yha şee şii efet qaLem tarzı salakca yazanlara türkçe biliyormusun türkçe konuşalım demem yetiyor
  • 14-09-2008, 13:26:22
    #3
    türkçe msn'le bozulmaz... hızlı yazabilmek için onlar.
  • 14-09-2008, 13:31:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilisimlabs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sey, bizi birbirimize kenetleyen en güçlü bag olan Türkçe için!
    Dilimize sahip çikalim. Aramizda Türkilizce degil , Türkçe konusalim.
    Bir yandan ilerlerken, bir yandan tökezliyoruz. Bilgisayar çagi ve internet kullanimi kisacasi "chat dili, msn dili" dedigimiz düsman, dilimizi mahvetmekte.
    "q, w, x, sh" bizim alfabemizin harfleri degildir ve bizim alfabemizdeki harflerin yerine asla ve asla geçemez ama maalesef ki bu harfler güzel Türkçe'mize girmis durumda.
    "eidir, sn, gidiom, güsel, jnm, asqm, mucx, eet, ewt, taam, annadim, ok" gibi kelimeler asiri kullanilmaktadir.
    Güzel Türkçe'mize Sahip Çikalim. Türkçe Konusalim Türkilizce Degil..!
    Peki sen bunları yazarken Türkçe'ne hiç dikkat ettinmi?
  • 14-09-2008, 15:14:42
    #5
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sen bunları yazarken Türkçe'ne hiç dikkat ettinmi?
    Süpersin
  • 14-09-2008, 15:19:54
    #6
    ii , sn , ok : bunlar kısaltma bunlardan pek sorun olmaz.

    asıl problem : yha , shey gibi kelimelerde. bunların bir amacı yok.
  • 14-09-2008, 15:27:36
    #7
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sen bunları yazarken Türkçe'ne hiç dikkat ettinmi?
    Ne alakası var ? Adamın klavyesi veya başka birşeyle ilgilidir.
  • 14-09-2008, 15:48:01
    #8
    Alıntı
    saçma zihniyet -rep !
    teşekkürler!!!!!
  • 14-09-2008, 16:20:22
    #9
    Seza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var ? Adamın klavyesi veya başka birşeyle ilgilidir.
    Klavyesi ile alakalı degil çünkü bazı yerlerde "ş" yide kullanmış ş yerine "s" yide kullanmış. Başka neyle ilgili demiştin?