Her sey, bizi birbirimize kenetleyen en güçlü bag olan Türkçe için!
Dilimize sahip çikalim. Aramizda Türkilizce degil , Türkçe konusalim.
Bir yandan ilerlerken, bir yandan tökezliyoruz. Bilgisayar çagi ve internet kullanimi kisacasi "chat dili, msn dili" dedigimiz düsman, dilimizi mahvetmekte.
"q, w, x, sh" bizim alfabemizin harfleri degildir ve bizim alfabemizdeki harflerin yerine asla ve asla geçemez ama maalesef ki bu harfler güzel Türkçe'mize girmis durumda.
"eidir, sn, gidiom, güsel, jnm, asqm, mucx, eet, ewt, taam, annadim, ok" gibi kelimeler asiri kullanilmaktadir.
Güzel Türkçe'mize Sahip Çikalim. Türkçe Konusalim Türkilizce Degil..!