Güzel Türkçemiz Bozulmak Üzere..
24
●1.243
- 14-09-2008, 17:28:33Sanalla Türkçe Bozulmaz Kaybolmaz ! Normal Dilde Böylemi konuşuyoruz arkadaşlar normal reel hayattaki türkçe bozulmadıktan sonra diğeri fıss..
- 14-09-2008, 17:31:39Elbette yazarım. Selamun aleykum yerine s.a yazmak ne kadar süre kazandırır ki bana?r1011 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2008, 17:37:53Ben msn'i extra olarak iş arasında kullandığım için bu şekilde hızlandırmak zorundayım. Başkaları gibi geyik için kullanmıyoruz.nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2008, 17:44:41Eğer "iş" için kullandığınız msn'de "iş" yaptığınız insanlarla geyik yapan başkalarının kullandığı ağızla iletişim kuruyorsanız ne diyebilirim ki zaten.r1011 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca extra? - 14-09-2008, 19:18:04F klavyeyi nereden temin edebiliriz (:TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2008, 21:59:09Şaşıralacak birşey yok o kadar özenerek yazsam oturur kitap yazardım.nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle