• 14-09-2008, 17:28:33
    #19
    Sanalla Türkçe Bozulmaz Kaybolmaz ! Normal Dilde Böylemi konuşuyoruz arkadaşlar normal reel hayattaki türkçe bozulmadıktan sonra diğeri fıss..
  • 14-09-2008, 17:31:39
    #20
    r1011 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hikaye diyorsunda. tamam bu yha saçmalığı doğru. Ancak s.a. yada slm, nbr kullanamyan var mıdır. Yada sen arkadaşlarına; s.a. yerine selamun aleykum yazar mısın?
    Elbette yazarım. Selamun aleykum yerine s.a yazmak ne kadar süre kazandırır ki bana?
  • 14-09-2008, 17:37:53
    #21
    nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette yazarım. Selamun aleykum yerine s.a yazmak ne kadar süre kazandırır ki bana?
    Ben msn'i extra olarak iş arasında kullandığım için bu şekilde hızlandırmak zorundayım. Başkaları gibi geyik için kullanmıyoruz.
  • 14-09-2008, 17:44:41
    #22
    r1011 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben msn'i extra olarak iş arasında kullandığım için bu şekilde hızlandırmak zorundayım. Başkaları gibi geyik için kullanmıyoruz.
    Eğer "iş" için kullandığınız msn'de "iş" yaptığınız insanlarla geyik yapan başkalarının kullandığı ağızla iletişim kuruyorsanız ne diyebilirim ki zaten.

    Ayrıca extra?
  • 14-09-2008, 19:16:58
    #23
    10 Parmak F klavye kullanıyorum tamamen öz Türkçe. Hızlı yazmak için vs. gibi nedenleri kaideye almak yanlış. Öyle yazanları şöyle kalınca bi gürgen odunuyla dövmek lazım.
  • 14-09-2008, 19:18:04
    #24
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 Parmak F klavye kullanıyorum tamamen öz Türkçe. Hızlı yazmak için vs. gibi nedenleri kaideye almak yanlış. Öyle yazanları şöyle kalınca bi gürgen odunuyla dövmek lazım.
    F klavyeyi nereden temin edebiliriz (:
  • 14-09-2008, 21:59:09
    #25
    nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca extra?
    Şaşıralacak birşey yok o kadar özenerek yazsam oturur kitap yazardım.