nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette yazarım. Selamun aleykum yerine s.a yazmak ne kadar süre kazandırır ki bana?
Ben msn'i extra olarak iş arasında kullandığım için bu şekilde hızlandırmak zorundayım. Başkaları gibi geyik için kullanmıyoruz.