r1011 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hikaye diyorsunda. tamam bu yha saçmalığı doğru. Ancak s.a. yada slm, nbr kullanamyan var mıdır. Yada sen arkadaşlarına; s.a. yerine selamun aleykum yazar mısın?
Elbette yazarım. Selamun aleykum yerine s.a yazmak ne kadar süre kazandırır ki bana?