TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 Parmak F klavye kullanıyorum tamamen öz Türkçe. Hızlı yazmak için vs. gibi nedenleri kaideye almak yanlış. Öyle yazanları şöyle kalınca bi gürgen odunuyla dövmek lazım.
F klavyeyi nereden temin edebiliriz (: