Konu
Güzel Türkçemiz Bozulmak Üzere..
14-09-2008, 19:18:04
#24
RitEmrE
TaGo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 Parmak F klavye kullanıyorum tamamen öz Türkçe. Hızlı yazmak için vs. gibi nedenleri kaideye almak yanlış. Öyle yazanları şöyle kalınca bi gürgen odunuyla dövmek lazım.
F klavyeyi nereden temin edebiliriz (: