Konu
Güzel Türkçemiz Bozulmak Üzere..
14-09-2008, 19:16:58
#23
TaGo
10 Parmak F klavye kullanıyorum tamamen öz Türkçe. Hızlı yazmak için vs. gibi nedenleri kaideye almak yanlış. Öyle yazanları şöyle kalınca bi gürgen odunuyla dövmek lazım.