Gerçekten Türkçe çok fazla kirtletiliyor artık. MSN'de çabuk yazmak falan filan hikaye. Hızlı yazan her türlü yazar. İnsanlar artık Türkçe'yi katleden kısaltmaları ve "yha" benzeri saçmalıkları benimsemeye başladı. Acilen bunun önüne geçilmeli.