W harfi her zaman elinin altındadır da ondan. V harifinin kullanılmasının zor olduğunu biliyorsun. Biraz araştırma yaparsan q klavyenin mantığıda odur. En çok kullanılan harflerin birbirinden uzak yerleştirilmesi, buda kişisel çözümlere yol açıyor.