BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kızdığım ş ye sh, v ye w yazmaları. Hızlı yazıyorum diyorlar sonrada. Aynı harf. Aynı Harf Sayısı.
aaa bak bu v harfi yerine w yi bende kullanırım sebebini sende çok iyi biliyorsun!