nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten Türkçe çok fazla kirtletiliyor artık. MSN'de çabuk yazmak falan filan hikaye. Hızlı yazan her türlü yazar. İnsanlar artık Türkçe'yi katleden kısaltmaları ve "yha" benzeri saçmalıkları benimsemeye başladı. Acilen bunun önüne geçilmeli.
hikaye diyorsunda. tamam bu yha saçmalığı doğru. Ancak s.a. yada slm, nbr kullanamyan var mıdır. Yada sen arkadaşlarına; s.a. yerine selamun aleykum yazar mısın?