Basit bir sorum var: Türkiye Cumhuriyeti'nin bir ferdi olarak neden eleştiriye açık değiliz?
*Linç kampanyası başlamadan belirtmeliyim: Genelleme tarzında olabilir ama genelleme yapmak istemedim. Herkes özgür olarak hayatını yaşayabilirim. Kimseyi eleştirmek bana düşmez. Öteki dünyada yanarız. Yorumlarda linç gelirse de devamını ekleyeceğim.
** Kendimizi açıklamaktan asıl soruya odaklanamıyoruz...
Neden Eleştiriye Açık Değiliz?
17
●447
- 13-04-2020, 00:33:56Sadece gelebilecek olağan yorumlara karşı o cümleleri yazdım. Eğer linç etmek yerine okuduğumuzu anlamayı tercih edersek açık şekilde yazdığımı düşünüyorum.CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:36:21Önce imla. İmla çok önemli.SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki neymiş ? İnsanlar imla hatası yapabilirmiş. - 13-04-2020, 00:39:53Tamamen katılıyorum. Eleştirinin her zaman insanı geliştirebileceğine,farklı pencerelerden bakmayı öğretebileceğine inanıyorum. İnsanımız genel olarak kavramları bir yerden duyuyor ama araştırmıyor. Tamamen arkası boş şekilde destekliyor. Feministlik,özgürlük,mükemmel,eleştiri gibi kavramları çok farklı yorumluyoruz. ''ben her şeyi biliyorum.'' kafasında olduğumuz sürece gelişemiyoruz.truveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:41:17Az önceki cevabımı sildim bunu silmeyi düşünmüyorum. Önceki konunuzda yeni gelen üyelerin konuşma tarzını, nicklerini, konularını vs. eleştirdiniz. Yani herkes annesinin karnından Türkçe yazım kurallarını bilerek doğmuyor gözlemlediğim kadarıyla abilerimiz, ablalarımız ve kardeşlerimiz de bu forumda bir üye. Kimisi eski kafadır eskiden herkesin kullandığı yazı tarzını kullanır kimisi yeni kafalıdır. Veya hepimiz bir Albert Einstein, Stephen Hawking falan değiliz tabi ki bir konu birden fazla açılacak görmek istemiyorsanız konuya tıklamazsınız veyahut o saatlerde foruma girmeyebilirsiniz. Son açılanlar kategorisine göz atmayabilirsiniz hangi kategoride işiniz varsa orayla ilgilenip işinizi görebilirsiniz. Gelicek olursak sizde çok eski bir üyeye benzemiyorsunuz alt üstü 1 yıllık üyesiniz haftada bir işiniz düşünce falan girip konu açmışsınız tabi ki bu beni ilgilendirmez ama sizin yapamadığınız şeyleri bırakın yeni gelicek kişiler yapsın heveslerini kırmayın. Umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur iyi geceler.SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:42:45Haklısınız hocam. Sizinle tartışmak istemiyorum. Birçok kez cevap vermenize gerek yok. Yorulmayın. İyi geceler.CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:44:32Genel ifade ile başlayıp kişisel tercih olan inanç ile devam ettirmeniz, eleştiriyi linç saymanız, eleştirmek bana düşmez deyip insanların eleştiriye kapalı olmasını şikayet etmek, gereksiz resmiyet bunlar yoruyor hocam başta siz de eleştiriye açık değilsiniz ki zaten
- 13-04-2020, 00:45:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam arkadaşta bi yerde sizi eleştirmiş, neden eleştiriye açık değilsinizSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle