SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam. Sizinle tartışmak istemiyorum. Birçok kez cevap vermenize gerek yok. Yorulmayın. İyi geceler.
Hocam arkadaşta bi yerde sizi eleştirmiş, neden eleştiriye açık değilsiniz