Eleştiriye açık olmayan insanlar profesyonel değildir.
Toplum olarak bilinçli olma konusunda baya geride olduğumuz için, insanları rahatsız edecek şekilde canının istediğini yapıp eleştirilince hazmedemeyen insanlarız. Adını da özgürlük koymuşlar 🤣🤣