SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece gelebilecek olağan yorumlara karşı o cümleleri yazdım. Eğer linç etmek yerine okuduğumuzu anlamayı tercih edersek açık şekilde yazdığımı düşünüyorum.
Az önceki cevabımı sildim bunu silmeyi düşünmüyorum. Önceki konunuzda yeni gelen üyelerin konuşma tarzını, nicklerini, konularını vs. eleştirdiniz. Yani herkes annesinin karnından Türkçe yazım kurallarını bilerek doğmuyor gözlemlediğim kadarıyla abilerimiz, ablalarımız ve kardeşlerimiz de bu forumda bir üye. Kimisi eski kafadır eskiden herkesin kullandığı yazı tarzını kullanır kimisi yeni kafalıdır. Veya hepimiz bir Albert Einstein, Stephen Hawking falan değiliz tabi ki bir konu birden fazla açılacak görmek istemiyorsanız konuya tıklamazsınız veyahut o saatlerde foruma girmeyebilirsiniz. Son açılanlar kategorisine göz atmayabilirsiniz hangi kategoride işiniz varsa orayla ilgilenip işinizi görebilirsiniz. Gelicek olursak sizde çok eski bir üyeye benzemiyorsunuz alt üstü 1 yıllık üyesiniz haftada bir işiniz düşünce falan girip konu açmışsınız tabi ki bu beni ilgilendirmez ama sizin yapamadığınız şeyleri bırakın yeni gelicek kişiler yapsın heveslerini kırmayın. Umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur iyi geceler.