Az önceki cevabımı sildim bunu silmeyi düşünmüyorum. Önceki konunuzda yeni gelen üyelerin konuşma tarzını, nicklerini, konularını vs. eleştirdiniz. Yani herkes annesinin karnından Türkçe yazım kurallarını bilerek doğmuyor gözlemlediğim kadarıyla abilerimiz, ablalarımız ve kardeşlerimiz de bu forumda bir üye. Veya hepimiz bir Albert Einstein, Stephen Hawking falan değiliz tabi ki bir konu birden fazla açılacak görmek istemiyorsanız konuya tıklamazsınız veyahut o saatlerde foruma girmeyebilirsiniz. Son açılanlar kategorisine göz atmayabilirsiniz hangi kategoride işiniz varsa orayla ilgilenip işinizi görebilirsiniz. Umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur iyi geceler.
Haklısınız hocam. Sizinle tartışmak istemiyorum. Birçok kez cevap vermenize gerek yok. Yorulmayın. İyi geceler.