CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi eleştirmek bana düşmez diyip, neden eleştiriye açık olmadığımızı sorguluyorsun hocam?
Sadece gelebilecek olağan yorumlara karşı o cümleleri yazdım. Eğer linç etmek yerine okuduğumuzu anlamayı tercih edersek açık şekilde yazdığımı düşünüyorum.