Basit bir sorum var: Türkiye Cumhuriyeti'nin bir ferdi olarak neden eleştiriye açık değiliz?
*Linç kampanyası başlamadan belirtmeliyim: Genelleme tarzında olabilir ama genelleme yapmak istemedim. Herkes özgür olarak hayatını yaşayabilirim. Kimseyi eleştirmek bana düşmez. Öteki dünyada yanarız. Yorumlarda linç gelirse de devamını ekleyeceğim.
** Kendimizi açıklamaktan asıl soruya odaklanamıyoruz...