Neden Eleştiriye Açık Değiliz?
17
●447
- 13-04-2020, 00:46:03Eleştiriye açık değiliz çünkü; ülkede doğru dürüst ( yapıcı ) eleştiri nedir bilen yok. Karalamaya eleştiri diyor insanlar.
- 13-04-2020, 00:47:38* ile yazdığım yerler gelebilecek yorumlara karşı vereceğim cevapları içermektedir. Ben üslubuna uygun eleştiriye açık olduğumu düşünüyorum. Kendimi de eleştiriler sayesinde geliştirip birçok ülke görüp kendi alanımda iyi bir yerde olduğumu düşünüyorum.EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:47:43Aslında bunun sebebi çok açık..
Eleştiri herkese yapılmalı herkeste eleştiriyi kabul edip ders almalı bunda herkes hem fikir.
Ama biz toplum olarak eleştirmeyi beceremiyoruz.
Eleştirecez derkenaslında karşı tarafın kalbini kırıyoruz , Sürekli iğneliyoruz , sürekli kendi fikirlerimize uymayanları aşağılayarak eleştirdiğimizi sanıyoruz.
Bir siyasi görüşü olan başka siyasi görüşü olanı eleştirirken mesela diyorki işte sizin gibiler! , Kaç para maaş alıyon? , Vay şucu bucu , Biri birine Makarnacı , Öbürü ötekine Putçu , diğeri Dinci !
Dine inanan birine ARAPÇI inanmayana vay DİNSİZ !
Yani demem o ki bak kardeşim şurdada şu var diye eleştirmiyoruz İĞNELİYORUZ ! KÜÇÜK DÜŞÜRÜYORUZ ! HAKARET EDİYORUZ ..
Ama ne hikmetse kimse bunu kabul etmiyor , Hatta ve hatta insanları yaşadıkları yere göre , Irkına göre , Tenine göre , yediklerine gezdiklerine göre yargılıyoruz.
Acaip bir milletiz. O yüzdende eleştiri safhasına gelemeden kavga ediyoruz. - 13-04-2020, 00:49:12Eleştiri olumlu ya da olumsuz olabilir ama genellikle sert dille eleştiri aldığımız için böyle bir kanı oluştu sanırım. Sizce bunu nasıl çözebiliriz?nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:49:19Hocam o yeni üye olanlara yönelik anlamsızca yorum yapan insanları bende gördüm bikaç kere burda.CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta önce üye olabildim
Onu da davetiyesiz üyelik açtılar diye yapabildik
Yoksa gene üye olamazdık.
Yıllardır ben bu siteyi kullanırım, sadece üye değildim.
Geçen gün yeni üyelerden birisi bilinçli bi şekilde yorumunu yazıp eleştirmiş. Bi arkadaşımız şuna benzer bişey yazmış ve çok güldüm "profiline girip yeni üye olduğunu gördüğümde ne demek istediğini anladım" böyle bişeyler yazmış 🤣🤣😂 Yeni üye diye alaycı tavırlara başvurmuş yani...
Eski üyelere burda hisse falan veriliyor sanırsam - 13-04-2020, 00:56:08Biz en son eleştiriyi tartışıyorduk ülke seyehatlerine nereden geldik? Neyse hocam haklısınız, olacakları bildiğim halde yorum yaptığım için şahsımdan özür dilerimSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 00:58:4513 ülke gördüm. Birçok dinden birçok ırktan birçok görüşten arkadaşım oldu. Bu bana çok şey kattı. Aslında bu seviyeye ulaştığımız zaman gelişebileceğimizi düşünüyorum. Bir eleştiri aldığımız zaman direkt olarak savunmaya geçiyoruz veya saldırıyoruz. Ben tartışma ortamlarında bulunmayı çok severim. ''acaba hangi pencereden bakıyor?'' düşüncesi çok hoş bence. Ama bakıyorum tartışma niyeti olmadan sadece karşındakini sert dille eleştiren insan görünce uzaklaşmayı tercih ediyorum. Kıskanılan bir ülke olmamız için gelişmemiz gerekiyor. Gelişmek için de eleştiriye açık olmak gerekiyor.kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 01:01:44İnsanlar buraya kimlik bilgisini verip üye oldu yanlız dikkatinizi çekerim hocamCreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela burdaki üyelerin hepsine bundan sonra kimlik bilgilerinizi göndermek zorundasınız yoksa hesabınız kapatılacak denilse %90 kimliğini göndermez adım gibi biliyorum 🤣🤣🤣
Başka platformlardan gelen ölücü tayfa var, onlardan rahatsızlık duyuyor olabilirler - 13-04-2020, 01:10:33Bir diğer konuda sadece tartışma amaçlı sert sözler söylediği için tartışmaktan kaçıyorum. O arkadaş ile tartışmanın bana bir şey katacağını düşünmüyorum.Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir katkıları da yok eleştir babam eleştir. haklı bir şey yüzlerine vurunca da tmm hocam desinler