Genel ifade ile başlayıp kişisel tercih olan inanç ile devam ettirmeniz, eleştiriyi linç saymanız, eleştirmek bana düşmez deyip insanların eleştiriye kapalı olmasını şikayet etmek, gereksiz resmiyet bunlar yoruyor hocam başta siz de eleştiriye açık değilsiniz ki zaten
* ile yazdığım yerler gelebilecek yorumlara karşı vereceğim cevapları içermektedir. Ben üslubuna uygun eleştiriye açık olduğumu düşünüyorum. Kendimi de eleştiriler sayesinde geliştirip birçok ülke görüp kendi alanımda iyi bir yerde olduğumu düşünüyorum.