SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* ile yazdığım yerler gelebilecek yorumlara karşı vereceğim cevapları içermektedir. Ben üslubuna uygun eleştiriye açık olduğumu düşünüyorum. Kendimi de eleştiriler sayesinde geliştirip birçok ülke görüp kendi alanımda iyi bir yerde olduğumu düşünüyorum.
Biz en son eleştiriyi tartışıyorduk ülke seyehatlerine nereden geldik? Neyse hocam haklısınız, olacakları bildiğim halde yorum yaptığım için şahsımdan özür dilerim