nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiriye açık değiliz çünkü; ülkede doğru dürüst ( yapıcı ) eleştiri nedir bilen yok. Karalamaya eleştiri diyor insanlar.
Eleştiri olumlu ya da olumsuz olabilir ama genellikle sert dille eleştiri aldığımız için böyle bir kanı oluştu sanırım. Sizce bunu nasıl çözebiliriz?