• 13-04-2020, 00:46:03
    #10
    Eleştiriye açık değiliz çünkü; ülkede doğru dürüst ( yapıcı ) eleştiri nedir bilen yok. Karalamaya eleştiri diyor insanlar.
  • 13-04-2020, 00:47:38
    #11
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel ifade ile başlayıp kişisel tercih olan inanç ile devam ettirmeniz, eleştiriyi linç saymanız, eleştirmek bana düşmez deyip insanların eleştiriye kapalı olmasını şikayet etmek, gereksiz resmiyet bunlar yoruyor hocam başta siz de eleştiriye açık değilsiniz ki zaten
    * ile yazdığım yerler gelebilecek yorumlara karşı vereceğim cevapları içermektedir. Ben üslubuna uygun eleştiriye açık olduğumu düşünüyorum. Kendimi de eleştiriler sayesinde geliştirip birçok ülke görüp kendi alanımda iyi bir yerde olduğumu düşünüyorum.
  • 13-04-2020, 00:47:43
    #12
    Aslında bunun sebebi çok açık..

    Eleştiri herkese yapılmalı herkeste eleştiriyi kabul edip ders almalı bunda herkes hem fikir.
    Ama biz toplum olarak eleştirmeyi beceremiyoruz.
    Eleştirecez derkenaslında karşı tarafın kalbini kırıyoruz , Sürekli iğneliyoruz , sürekli kendi fikirlerimize uymayanları aşağılayarak eleştirdiğimizi sanıyoruz.
    Bir siyasi görüşü olan başka siyasi görüşü olanı eleştirirken mesela diyorki işte sizin gibiler! , Kaç para maaş alıyon? , Vay şucu bucu , Biri birine Makarnacı , Öbürü ötekine Putçu , diğeri Dinci !
    Dine inanan birine ARAPÇI inanmayana vay DİNSİZ !

    Yani demem o ki bak kardeşim şurdada şu var diye eleştirmiyoruz İĞNELİYORUZ ! KÜÇÜK DÜŞÜRÜYORUZ ! HAKARET EDİYORUZ ..
    Ama ne hikmetse kimse bunu kabul etmiyor , Hatta ve hatta insanları yaşadıkları yere göre , Irkına göre , Tenine göre , yediklerine gezdiklerine göre yargılıyoruz.
    Acaip bir milletiz. O yüzdende eleştiri safhasına gelemeden kavga ediyoruz.
  • 13-04-2020, 00:49:12
    #13
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiriye açık değiliz çünkü; ülkede doğru dürüst ( yapıcı ) eleştiri nedir bilen yok. Karalamaya eleştiri diyor insanlar.
    Eleştiri olumlu ya da olumsuz olabilir ama genellikle sert dille eleştiri aldığımız için böyle bir kanı oluştu sanırım. Sizce bunu nasıl çözebiliriz?
  • 13-04-2020, 00:49:19
    #14
    CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önceki cevabımı sildim bunu silmeyi düşünmüyorum. Önceki konunuzda yeni gelen üyelerin konuşma tarzını, nicklerini, konularını vs. eleştirdiniz. Yani herkes annesinin karnından Türkçe yazım kurallarını bilerek doğmuyor gözlemlediğim kadarıyla abilerimiz, ablalarımız ve kardeşlerimiz de bu forumda bir üye. Kimisi eski kafadır eskiden herkesin kullandığı yazı tarzını kullanır kimisi yeni kafalıdır. Veya hepimiz bir Albert Einstein, Stephen Hawking falan değiliz tabi ki bir konu birden fazla açılacak görmek istemiyorsanız konuya tıklamazsınız veyahut o saatlerde foruma girmeyebilirsiniz. Son açılanlar kategorisine göz atmayabilirsiniz hangi kategoride işiniz varsa orayla ilgilenip işinizi görebilirsiniz. Umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur iyi geceler.
    Hocam o yeni üye olanlara yönelik anlamsızca yorum yapan insanları bende gördüm bikaç kere burda.
    1 hafta önce üye olabildim
    Onu da davetiyesiz üyelik açtılar diye yapabildik
    Yoksa gene üye olamazdık.
    Yıllardır ben bu siteyi kullanırım, sadece üye değildim.

    Geçen gün yeni üyelerden birisi bilinçli bi şekilde yorumunu yazıp eleştirmiş. Bi arkadaşımız şuna benzer bişey yazmış ve çok güldüm "profiline girip yeni üye olduğunu gördüğümde ne demek istediğini anladım" böyle bişeyler yazmış 🤣🤣😂 Yeni üye diye alaycı tavırlara başvurmuş yani...
    Eski üyelere burda hisse falan veriliyor sanırsam
  • 13-04-2020, 00:56:08
    #15
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * ile yazdığım yerler gelebilecek yorumlara karşı vereceğim cevapları içermektedir. Ben üslubuna uygun eleştiriye açık olduğumu düşünüyorum. Kendimi de eleştiriler sayesinde geliştirip birçok ülke görüp kendi alanımda iyi bir yerde olduğumu düşünüyorum.
    Biz en son eleştiriyi tartışıyorduk ülke seyehatlerine nereden geldik? Neyse hocam haklısınız, olacakları bildiğim halde yorum yaptığım için şahsımdan özür dilerim
  • 13-04-2020, 00:58:45
    #16
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bunun sebebi çok açık..

    Eleştiri herkese yapılmalı herkeste eleştiriyi kabul edip ders almalı bunda herkes hem fikir.
    Ama biz toplum olarak eleştirmeyi beceremiyoruz.
    Eleştirecez derkenaslında karşı tarafın kalbini kırıyoruz , Sürekli iğneliyoruz , sürekli kendi fikirlerimize uymayanları aşağılayarak eleştirdiğimizi sanıyoruz.
    Bir siyasi görüşü olan başka siyasi görüşü olanı eleştirirken mesela diyorki işte sizin gibiler! , Kaç para maaş alıyon? , Vay şucu bucu , Biri birine Makarnacı , Öbürü ötekine Putçu , diğeri Dinci !
    Dine inanan birine ARAPÇI inanmayana vay DİNSİZ !

    Yani demem o ki bak kardeşim şurdada şu var diye eleştirmiyoruz İĞNELİYORUZ ! KÜÇÜK DÜŞÜRÜYORUZ ! HAKARET EDİYORUZ ..
    Ama ne hikmetse kimse bunu kabul etmiyor , Hatta ve hatta insanları yaşadıkları yere göre , Irkına göre , Tenine göre , yediklerine gezdiklerine göre yargılıyoruz.
    Acaip bir milletiz. O yüzdende eleştiri safhasına gelemeden kavga ediyoruz.
    13 ülke gördüm. Birçok dinden birçok ırktan birçok görüşten arkadaşım oldu. Bu bana çok şey kattı. Aslında bu seviyeye ulaştığımız zaman gelişebileceğimizi düşünüyorum. Bir eleştiri aldığımız zaman direkt olarak savunmaya geçiyoruz veya saldırıyoruz. Ben tartışma ortamlarında bulunmayı çok severim. ''acaba hangi pencereden bakıyor?'' düşüncesi çok hoş bence. Ama bakıyorum tartışma niyeti olmadan sadece karşındakini sert dille eleştiren insan görünce uzaklaşmayı tercih ediyorum. Kıskanılan bir ülke olmamız için gelişmemiz gerekiyor. Gelişmek için de eleştiriye açık olmak gerekiyor.
  • 13-04-2020, 01:01:44
    #17
    CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendileri kolayca foruma üye olamadığı için sanırım bu acılar içinde kıvranıyorlar bir katkıları da yok eleştir babam eleştir. haklı bir şey yüzlerine vurunca da tmm hocam desinler
    İnsanlar buraya kimlik bilgisini verip üye oldu yanlız dikkatinizi çekerim hocam
    Mesela burdaki üyelerin hepsine bundan sonra kimlik bilgilerinizi göndermek zorundasınız yoksa hesabınız kapatılacak denilse %90 kimliğini göndermez adım gibi biliyorum 🤣🤣🤣
    Başka platformlardan gelen ölücü tayfa var, onlardan rahatsızlık duyuyor olabilirler
  • 13-04-2020, 01:10:33
    #18
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaşta bi yerde sizi eleştirmiş, neden eleştiriye açık değilsiniz
    Bir diğer konuda sadece tartışma amaçlı sert sözler söylediği için tartışmaktan kaçıyorum. O arkadaş ile tartışmanın bana bir şey katacağını düşünmüyorum.