CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önceki cevabımı sildim bunu silmeyi düşünmüyorum. Önceki konunuzda yeni gelen üyelerin konuşma tarzını, nicklerini, konularını vs. eleştirdiniz. Yani herkes annesinin karnından Türkçe yazım kurallarını bilerek doğmuyor gözlemlediğim kadarıyla abilerimiz, ablalarımız ve kardeşlerimiz de bu forumda bir üye. Kimisi eski kafadır eskiden herkesin kullandığı yazı tarzını kullanır kimisi yeni kafalıdır. Veya hepimiz bir Albert Einstein, Stephen Hawking falan değiliz tabi ki bir konu birden fazla açılacak görmek istemiyorsanız konuya tıklamazsınız veyahut o saatlerde foruma girmeyebilirsiniz. Son açılanlar kategorisine göz atmayabilirsiniz hangi kategoride işiniz varsa orayla ilgilenip işinizi görebilirsiniz. Umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur iyi geceler.
Hocam o yeni üye olanlara yönelik anlamsızca yorum yapan insanları bende gördüm bikaç kere burda.
1 hafta önce üye olabildim
Onu da davetiyesiz üyelik açtılar diye yapabildik
Yoksa gene üye olamazdık.
Yıllardır ben bu siteyi kullanırım, sadece üye değildim.

Geçen gün yeni üyelerden birisi bilinçli bi şekilde yorumunu yazıp eleştirmiş. Bi arkadaşımız şuna benzer bişey yazmış ve çok güldüm "profiline girip yeni üye olduğunu gördüğümde ne demek istediğini anladım" böyle bişeyler yazmış 🤣🤣😂 Yeni üye diye alaycı tavırlara başvurmuş yani...
Eski üyelere burda hisse falan veriliyor sanırsam