truveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiriye açık olmayan insanlar profesyonel değildir.
Toplum olarak bilinçli olma konusunda baya geride olduğumuz için, insanları rahatsız edecek şekilde canının istediğini yapıp eleştirilince hazmedemeyen insanlarız. Adını da özgürlük koymuşlar 🤣🤣
Tamamen katılıyorum. Eleştirinin her zaman insanı geliştirebileceğine,farklı pencerelerden bakmayı öğretebileceğine inanıyorum. İnsanımız genel olarak kavramları bir yerden duyuyor ama araştırmıyor. Tamamen arkası boş şekilde destekliyor. Feministlik,özgürlük,mükemmel,eleştiri gibi kavramları çok farklı yorumluyoruz. ''ben her şeyi biliyorum.'' kafasında olduğumuz sürece gelişemiyoruz.