• 07-02-2020, 18:54:55
    #37
    Ben sürekli iletişim halindeyim denizbank ile bakalım hızlıca sonuçlandırsalar artık
  • 07-02-2020, 19:53:21
    #38
    Aynı olayı denizbankta yaşadım şube atmsi değil 1.5k para bir sıkıştı enpara kartımdan çekerken 15 gün yalvar yakar aldım deniz bank kadar vurdumduymaz bir banka yok şube dışı atm istanbul bakıyormuş onun ekibi varmış 1 ocağa 1.5k kaptırarak girdim sabahı şubeye gittim boş ilgilenmiyoruz diyor çok kötü bir olay kamera görüntüleri saklanıyor atm sayılıyor hiç edemezler paranızı alırsınız ama süreç sancılı biraz hocam bilginiz olsun kısa sürede çözmüyorlar 21 gün olayı yok daha uzun sürebiliyor bilginiz olsun
  • 07-02-2020, 20:19:32
    #39
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sürekli iletişim halindeyim denizbank ile bakalım hızlıca sonuçlandırsalar artık
    Denizbank da sancılıymış anlaşıldı

    byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı olayı denizbankta yaşadım şube atmsi değil 1.5k para bir sıkıştı enpara kartımdan çekerken 15 gün yalvar yakar aldım deniz bank kadar vurdumduymaz bir banka yok şube dışı atm istanbul bakıyormuş onun ekibi varmış 1 ocağa 1.5k kaptırarak girdim sabahı şubeye gittim boş ilgilenmiyoruz diyor çok kötü bir olay kamera görüntüleri saklanıyor atm sayılıyor hiç edemezler paranızı alırsınız ama süreç sancılı biraz hocam bilginiz olsun kısa sürede çözmüyorlar 21 gün olayı yok daha uzun sürebiliyor bilginiz olsun
    Bakalım hocam 5 gün geçti zaten. Sonuç çıkmaz ise artık bankalar hangi kategoriye giriyor tüketici haklarımı bilmiyorum gerekli işlemleri uygularım. Ondan sonrada zaten iptal edicem. Yakında hiç banka kullanmayacağım olan o olacak
    • byatlantis
    byatlantis bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-02-2020, 20:40:53
    #40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denizbank da sancılıymış anlaşıldı



    Bakalım hocam 5 gün geçti zaten. Sonuç çıkmaz ise artık bankalar hangi kategoriye giriyor tüketici haklarımı bilmiyorum gerekli işlemleri uygularım. Ondan sonrada zaten iptal edicem. Yakında hiç banka kullanmayacağım olan o olacak
    valla hocam denizbank problem ya hocam düşünsene arıyon şubeye git gidiyor şubeye gidiyon biz bakmıyoruz ee kim bakıyor istanbul sinir krizi geçirdim resmen hocam tüketici hakları bakarmı bilmiyorumda bende deniz bankasını az daha vercektim mahkemeye araya birşeyler girdi gitmeye vaktim olmadı zaten bankayı sıkıştırdım saymışlar kamerayada bakmışlar sıkıntı çıkmadı zaten yiyemezler hocam korkmayın sadeceo süreç çok aşırı sancılı süreç hele tutarda yüksek olursa çok kötü ya düşmanımın bile başına gelmesin ya artık bankaya dedim ellerim kırılsaydı dedim nerden gittim dedim ya böyle bir lanet olasıca nerden düştüm dedim ahh ah neyse çok geçmiş olsun hocam inş kısa sürede alırsınız önemli olan o yoksa dediğiniz gibi bunlar mahkemelik sanki 1 günde bitmicek iş gibi kullandıkça kullanıyorlar paramızı
  • 07-02-2020, 20:45:53
    #41
    byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam denizbank problem ya hocam düşünsene arıyon şubeye git gidiyor şubeye gidiyon biz bakmıyoruz ee kim bakıyor istanbul sinir krizi geçirdim resmen hocam tüketici hakları bakarmı bilmiyorumda bende deniz bankasını az daha vercektim mahkemeye araya birşeyler girdi gitmeye vaktim olmadı zaten bankayı sıkıştırdım saymışlar kamerayada bakmışlar sıkıntı çıkmadı zaten yiyemezler hocam korkmayın sadeceo süreç çok aşırı sancılı süreç hele tutarda yüksek olursa çok kötü ya düşmanımın bile başına gelmesin ya artık bankaya dedim ellerim kırılsaydı dedim nerden gittim dedim ya böyle bir lanet olasıca nerden düştüm dedim ahh ah neyse çok geçmiş olsun hocam inş kısa sürede alırsınız önemli olan o yoksa dediğiniz gibi bunlar mahkemelik sanki 1 günde bitmicek iş gibi kullandıkça kullanıyorlar paramızı
    Onlar için 1 saatlik kullanım senin 1 milyonlarca kişinin 1 tl si ile kur dönderiyorlar. Denizbank diyince bir içim ürperdi valla. Önceden denizbank ile yaşadığım bir problem vardı gül gül ölürüz. Eve kredi kartı geldi imzayı annem atmış. Neyse sonradan telefon numaram falan değişti Müşteri temsilcisini aradım şubeden değiştirmeniz gerekiyor dedi. Şubeye gittim imza attırıyor, imzanız tutmuyor diyor. Şimdi ne olacak dedim, imzanız tutmaz ise telefon numaranızı değiştiremeyiz dedi. Mobil bankacılık kullanamıyoruz müşteri temsilcisini aradım böyle böyle sorunum var gene diyor şubeye gidin. Bakın şubeye gittim böyle böyle oldu dedim size yönlendirdiler. Biz işlem yapamıyoruz diyor. O zaman dedim kredi kartını kullanmamın bir amacı yok kapatalım lütfen dedim. Kartınızı neden kapatmak istiyorsunuz size şöyle fırsat böyle fırsat tanımlayalım falan filan demeye başladı. Yav dedim siz insanların sinir kat sayısını mı sınıyorsunuz dedim. Kartı mobil bankacılık kullanmıyorum. Kendi kredi kartımın telefon numarasını değiştiremiyorum üstüne birde iptal etmiyorsunuz dedim. 3 hafta kartı kapatmak la uğraştım bir dahada bulaşmadım.
    • byatlantis
    byatlantis bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-02-2020, 20:49:20
    #42
    Üyeliği durduruldu
    İlgili bankaya bildirince bir haftaya hallediliyo ama bazen kasa acanlar 50-100 kagidi cebe indirip eksik gosteriyo. Kaydi kuydu tutulamadigi icin bir sey yapilamiyo. 800 yatirmistim 700 geri verdiler.
  • 07-02-2020, 20:50:19
    #43
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgili bankaya bildirince bir haftaya hallediliyo ama bazen kasa acanlar 50-100 kagidi cebe indirip eksik gosteriyo. Kaydi kuydu tutulamadigi icin bir sey yapilamiyo. 800 yatirmistim 700 geri verdiler.
    İnanırım hocam parayı kaptırınca ilk aklıma o geldi. Ülkenin durumu biliyoruz.
  • 07-02-2020, 21:49:28
    #44
    Başınıza gelen olay şimdiye kadar şüür başıma gelmedi ama şöyle bir durum var hocam. Karşıdaki kişiye bilgi vermeden görüşmeyi kayıt altına almak yasal değil. Yani mahkeme gibi bir süreç olması halinde bahsettiğiniz ses kayıtları yüksek ihtimal delil olarak sayılmayacaktır.
  • 07-02-2020, 21:50:55
    #45
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınıza gelen olay şimdiye kadar şüür başıma gelmedi ama şöyle bir durum var hocam. Karşıdaki kişiye bilgi vermeden görüşmeyi kayıt altına almak yasal değil. Yani mahkeme gibi bir süreç olması halinde bahsettiğiniz ses kayıtları yüksek ihtimal delil olarak sayılmayacaktır.
    Biliyorum hocam aynı şekilde bilgi geçiyorum. Bazen konuşmanın sonuna doğru denk geliyor.