byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam denizbank problem ya hocam düşünsene arıyon şubeye git gidiyor şubeye gidiyon biz bakmıyoruz ee kim bakıyor istanbul sinir krizi geçirdim resmen hocam tüketici hakları bakarmı bilmiyorumda bende deniz bankasını az daha vercektim mahkemeye araya birşeyler girdi gitmeye vaktim olmadı zaten bankayı sıkıştırdım saymışlar kamerayada bakmışlar sıkıntı çıkmadı zaten yiyemezler hocam korkmayın sadeceo süreç çok aşırı sancılı süreç hele tutarda yüksek olursa çok kötü ya düşmanımın bile başına gelmesin ya artık bankaya dedim ellerim kırılsaydı dedim nerden gittim dedim ya böyle bir lanet olasıca nerden düştüm dedim ahh ah neyse çok geçmiş olsun hocam inş kısa sürede alırsınız önemli olan o yoksa dediğiniz gibi bunlar mahkemelik sanki 1 günde bitmicek iş gibi kullandıkça kullanıyorlar paramızı
Onlar için 1 saatlik kullanım senin 1 milyonlarca kişinin 1 tl si ile kur dönderiyorlar. Denizbank diyince bir içim ürperdi valla. Önceden denizbank ile yaşadığım bir problem vardı gül gül ölürüz. Eve kredi kartı geldi imzayı annem atmış. Neyse sonradan telefon numaram falan değişti Müşteri temsilcisini aradım şubeden değiştirmeniz gerekiyor dedi. Şubeye gittim imza attırıyor, imzanız tutmuyor diyor. Şimdi ne olacak dedim, imzanız tutmaz ise telefon numaranızı değiştiremeyiz dedi. Mobil bankacılık kullanamıyoruz müşteri temsilcisini aradım böyle böyle sorunum var gene diyor şubeye gidin. Bakın şubeye gittim böyle böyle oldu dedim size yönlendirdiler. Biz işlem yapamıyoruz diyor. O zaman dedim kredi kartını kullanmamın bir amacı yok kapatalım lütfen dedim. Kartınızı neden kapatmak istiyorsunuz size şöyle fırsat böyle fırsat tanımlayalım falan filan demeye başladı. Yav dedim siz insanların sinir kat sayısını mı sınıyorsunuz dedim. Kartı mobil bankacılık kullanmıyorum. Kendi kredi kartımın telefon numarasını değiştiremiyorum üstüne birde iptal etmiyorsunuz dedim. 3 hafta kartı kapatmak la uğraştım bir dahada bulaşmadım.