Başınıza gelen olay şimdiye kadar şüür başıma gelmedi ama şöyle bir durum var hocam. Karşıdaki kişiye bilgi vermeden görüşmeyi kayıt altına almak yasal değil. Yani mahkeme gibi bir süreç olması halinde bahsettiğiniz ses kayıtları yüksek ihtimal delil olarak sayılmayacaktır.