Ben sürekli iletişim halindeyim denizbank ile bakalım hızlıca sonuçlandırsalar artık
Denizbank da sancılıymış anlaşıldı
Aynı olayı denizbankta yaşadım şube atmsi değil 1.5k para bir sıkıştı enpara kartımdan çekerken 15 gün yalvar yakar aldım deniz bank kadar vurdumduymaz bir banka yok şube dışı atm istanbul bakıyormuş onun ekibi varmış 1 ocağa 1.5k kaptırarak girdim sabahı şubeye gittim boş ilgilenmiyoruz diyor çok kötü bir olay kamera görüntüleri saklanıyor atm sayılıyor hiç edemezler paranızı alırsınız ama süreç sancılı biraz hocam bilginiz olsun kısa sürede çözmüyorlar 21 gün olayı yok daha uzun sürebiliyor bilginiz olsun
Bakalım hocam 5 gün geçti zaten. Sonuç çıkmaz ise artık bankalar hangi kategoriye giriyor tüketici haklarımı bilmiyorum gerekli işlemleri uygularım. Ondan sonrada zaten iptal edicem. Yakında hiç banka kullanmayacağım olan o olacak