Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denizbank da sancılıymış anlaşıldı



Bakalım hocam 5 gün geçti zaten. Sonuç çıkmaz ise artık bankalar hangi kategoriye giriyor tüketici haklarımı bilmiyorum gerekli işlemleri uygularım. Ondan sonrada zaten iptal edicem. Yakında hiç banka kullanmayacağım olan o olacak
valla hocam denizbank problem ya hocam düşünsene arıyon şubeye git gidiyor şubeye gidiyon biz bakmıyoruz ee kim bakıyor istanbul sinir krizi geçirdim resmen hocam tüketici hakları bakarmı bilmiyorumda bende deniz bankasını az daha vercektim mahkemeye araya birşeyler girdi gitmeye vaktim olmadı zaten bankayı sıkıştırdım saymışlar kamerayada bakmışlar sıkıntı çıkmadı zaten yiyemezler hocam korkmayın sadeceo süreç çok aşırı sancılı süreç hele tutarda yüksek olursa çok kötü ya düşmanımın bile başına gelmesin ya artık bankaya dedim ellerim kırılsaydı dedim nerden gittim dedim ya böyle bir lanet olasıca nerden düştüm dedim ahh ah neyse çok geçmiş olsun hocam inş kısa sürede alırsınız önemli olan o yoksa dediğiniz gibi bunlar mahkemelik sanki 1 günde bitmicek iş gibi kullandıkça kullanıyorlar paramızı