Hayallerinin peşinden koş
Yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkür ederim
Durumun iyiyse bulaşma derim ama bu sektör de ne zaman ne olacak bilemezsin orası da ayrı bir şey her şeyin artısini ekşisini getirisini goturusunu köy ve tart karar senin hakkında hayırlısı olsun.
Allah'a şükür diyelim hocam, tavsiyeniz için teşekkürler
Okuduktan sonrasında isterseniz o mesleği yapmayabiliyor musunuz yoksa çıkar çıkmaz polismisiniz o konuda bir fikrim yok. Eğer sizin yerinizde olsaydım ve okul bittikten sonrasında polislik yapmak gibi bir zorunluluğu yok ise bir yıl okurdum. Sonrasında kendi işlerime devam ederdim. Eğer okul bittikten sonrasında otomatik olarak devlet sizi bir yerlere atıyor ve o mesleği emekli olana kadar yapmak zorundaysanız gitmeyip tazminatı öderdim
6 yıl zorunlu görev şartı var , 10 yıldan önce istifa edilirse askerlik yaparsınız.
Hocam kendinize güveniyorsanız eğer sıkılmam bu işlerden diyorsanız devam edin. Şuan çok şükür işleriniz iyidir fakat ilerde ne olacağı belli olmayabilir Onuda düşünmek Lazım.
Evet geleceği planlamak lazım, tek sıkıntı burada... Cevabın için teşekkür ederim.
Ben olsam ilk seçenek seçerdim
Cevabınız, öneriniz için teşekkür ediyorum
Hocam bence 1 yıl okuyun ve polis olun. Polis olduğunuzda zaten bu işinizi ek iş olarak yapabilirsiniz. Ancak tabii ki psikolojik olarak polisliğe devam etmek zor olabilir çunku yaşadıklarınızı sadece siz biliyorsunuz. O nedenle bu kararı iyi düşünüp, iyi tartıp karar verin.
Hakkınızda hayırlısı olsun.
Tavsiyeniz için teşekkürler, öyle bir karar vermek istiyorum ki sonradan pişman olmayayım...
Severek yaptığınız işi seçmeniz sizin için hayırlısı olacaktır , ben polis olsamda yapamazdım psikolojik olarakta başka sebeplerden de . Meslekten ziyade gelirden ziyade severek yapmak , gerekli sorumlulukları alabilmek çok önemli
Umarım seçtiğiniz yol hayırlı olur mutlu yaşarsınız
İyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum hocam, ikisini de severek yapacağımdan eminim ancak okul süreci biraz tedirgin ediyor...
Hocam memurlar artı bir işte çalışamıyor diye biliyorum yapanlar yapıyor oda ayrı. Burada önemli olan garanticilik işleriniz hep böyle devam etmeyebilir bir gun sektörden para kazanamayabilirsiniz en kötusunu duşunerek bir karar vermeniz gerekiyor. Aslında buradaki önemli nokta sizin ne istediğiniz.
Evet hocam ileriyi ve en kötüsünü düşünmem gerekiyor, çok düşünmem ve bir karara varmam lazım. Destek olup fikir verdiğiniz için teşekkür ediyorum
eğer yapabilirim derseniz her ikisini bir arada yürütün polislikte uradığınız haksızlığı kazanmıssınız bu emeğinizdir mahkeme sürecindede gerektiği kadar çalışıp bir düzen kurmussunuz ikisini bir aradada yürütebilirsiniz benim düşüncem çünkü bu mücadele azmi ile EVELALLAH siz ikisini bir arada yürütebilirsiniz diye düşünüyorum
İkisini bir arada yürütmek biraz zor görünüyor ancak yaşanılanlar ve sonraki süreç düşündürüyor. Cevabınız ve güzel tavsiyeleriniz için teşekkür ederim hocam
Bence polisliğe devam bunuda ek iş olarak yap nasıl olda istifa etme hakkın her zaman saklı.
Bu biraz zor ve düşük bir ihtimal olsa da düşünülebilir, yorumunuz için teşekkürler
Önümüzdeki iki seçenek hakkında da detaylı bilgimiz yok. Ne söylesek, sizi yanlış yönlendirmekten başka bir işe yaramayacaktır.
İkisini de en iyi bilen sizsiniz. İyice tartıp kararınızı verin.
Ne olursa olsun verdiğiniz kararın arkasında durun.
İlk zorlukta, keşke o gün böyle karar vermeseydim demeyin.
Aynen öyle hocam, pişman olunmayacak bir karar vermek tek gaye. Önerileriniz için teşekkür ediyorum
Hayallerimin peşinden koşardım ne olursa olsun. En azından keşke yapsaydım yada keşke deneseydim demem. Umarım hakkınızda hayırlısı olur
Hayallar çok güzel, ancak gerek ülke şartları gerekse başka şeyler bir anda tepetaklak edebiliyor. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler
Dostum, sevdiğin işi yap!
İnşallah öyle yapacağım hocam, teşekkür ediyorum
Şu an içerisinde bulunduğun durum maddi olarak seni tatmin ediyor ve geçimini bu şekilde kazanacağına inanıyor ve kendini geliştiriyorsan şuan ki işine devam etmen daha faydalı olacaktır. Aksi durumda Polis olarak görev yaptığın zaman bürokrasinin içerisindeki çarpık işleri mesleğindeki mobing olayına maruz kaldığında aklına ilk geleceği şey önceden aynı parayı kazanıyordum kimseye minnetim olmadan yaşamımı sürdürüyordum diyeceksin ve işine olan bağlılığın her gün biraz daha azalacaktır. Şuan kendi işinin patronu sayıldığın için bir çok durum karşısında kendi kişiliğinin gerektirdiği davranışları gösterebiliyorsunuzdur özgüveninin artmıştır maddi kazancınızla beraber lakin memnur olduğunda dışarıda selam vermeye değmeyen insanların sözlerine katlanmak zorunda kalacak bir çok olay karşısında yutkunmak zorunda kalacaksın ve ardından üst kademeye olan kızgınlığını normal vatandaş ile iletişiminde çıkaracaksın
Tam olarak olayın özetini geçmişsiniz ve içimi okuduğunuzu söyleyebilirim hocam, bu içten düşünceleriniz için teşekkür ediyorum. Endişelerime tam olarak vurgu yapmışsınız.. Güzel önerileriniz için teşekkür ediyorum.
Bunu seninle uzun uzun önceden de konuşmuştuk kanka, ben eminim ki en doğru kararı vereceksindir.
Desteğin için çok teşekkür ediyorum kardeşim, umarım verdiğim kararda pişman olmayacağım..
Ne yazık ki hayatta hiç bir şeyin garantisi olmamakla birlikte tekrar Polis okuluna dönmenizde iyi olabilir. Yaşadıklarınızı bir şekilde güçlü olup atlattıktan sonra önünüze çıkacak olan engeller sizi çok fazla yormayacaktır. En azından maaşınız vb. durumlarınız stabil olacak. Ayrıca yaptığınız işleri bu denli çok online olamasanızda bazılarını gerçekleştirebilirsiniz. Şu zaman ve devirde iyice düşünüp, ölçüp, tartmanız gerekiyor.
Evet çok ince düşünüp karar vermeliyim, her engel güç veriyor ama bir yandanda bakış açısını değiştiyior insanın. Önceden güzel gelen şeyler kötü gelebiliyor.. Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum sayın hocam
Sizin için eksileri ney, artıları ney bunlara odaklanmanız gerekiyor.
Birini seçtiğinizde diğerinden pişmanlık duymamanız için kendi kendinize iyice düşünmelisiniz.
Şimdiden hakkınızda hayırlısı ney ise o olsun inşAllah.
Güzel dilekleriniz için teşekkürler, İnşaAllah pişman olmayacağım bir karar vereceğim...